Hepsiburada, 2 Yılda 120 Bin Kişinin Deprem Bölgesinde İstihdamına Katkı Sağlayacak
Hepsiburada, bölgedeki üretici ve satıcıların yaralarını sarmak ve bölgede kalıcı istihdam yaratılmasına katkı sağlamak amacıyla hayata geçirdiği “Deprem Bölgesine Ticaret ve Teknoloji Gücü” programını tanıttı. programın detaylarını basın mensuplarıyla paylaştı.
Hepsiburada, deprem bölgesinde kalıcı refahın oluşmasına katkı sağlamak amacıyla hayata geçirdiği “Deprem Bölgesine Ticaret ve Teknoloji Gücü” programını Hepsiburada CEO’su Nilhan Önal’ın konutunda basın mensuplarına duyurdu.
Program kapsamında 2 yıl boyunca bölgedeki 10 bin KOBİ ve esnaf ile 5 bin kadın girişimci ve kadın kooperatifi için Hepsiburada’nın teknoloji, lojistik ve pazarlama imkanları seferber edilecek.
3 E-ticaret İhtisas Merkezi kuruldu.
Deprem bölgesindeki üç ilde kurulacak “E-ticaret İhtisas Merkezleri” ile işletmelerin ofis, stok, lojistik, pazarlama ve müşteri hizmetleri ile eğitim ihtiyaçları karşılanacak. Hepsiburada, programla 120 bin kişinin istihdamına, 500 bin kişinin geçimine katkı sağlayacak.
9 Mart’ta Hepsiburada merkezinde düzenlenen basın toplantısında Nilhan Önal Gökçetekin ile birlikte Hepsiburada yönetimi de hazır bulundu ve programın detaylarını aktardı.
“Deprem bölgesinde kalıcı refaha katkı sağlayacağız”
Toplantıda konuşan Hepsiburada CEO’su Nilhan Önal Gökçetekin, “Lojistik, ticari ve teknolojik gücümüzle iki yılda deprem bölgesinden Türkiye ve dünyaya toplam 10 milyar TL’lik satış hacmi yaratmayı hedefliyoruz. Bölgedeki e-ticaret altyapısını geliştirmek için ‘E-ticaret İhtisas Merkezleri’ kurma çalışmalarımıza başladık. Bölgede e-ticarete başlamak isteyen tüm esnaf ve KOBİ’ler bize bir telefon ile ulaşabilirler. Onlar için hazırladığımız eğitim programları ile e-ticaret öğrenme yolculuklarına başlıyoruz.” söz konusu.
11 ilimizin ticari gelişiminin yanı sıra çocuklara, gençlere ve ailelere yönelik sosyal desteği ön planda tuttuklarını anlatan Önal, “Programımızda çocuklara, gençlere ve ailelere yönelik eğitim ve sosyal destekler de yer alıyor. Depremin olduğu ilk gün başlattığımız yardım çalışmalarına devam ederken, ‘Biz hep buradayız!’ ve bölge ekonomisine uzun vadeli destek sözü veriyoruz.” söz konusu.
“Girişimci Kadınları ve Kadın Kooperatiflerini Desteklemeye Öncelik Veriyoruz”
Hepsiburada’nın 2017’den beri sürdürdüğü Girişimci Kadınlara Yönelik Teknoloji Gücü Programı kapsamında deprem bölgesinde 5 bin kadın girişimciye destek vereceklerini vurgulayan Hepsiburada CEO’su Nilhan Önal Gökçetekin, “Geçtiğimiz Hepsiburada’nın kadın CEO’su olarak girişimci bir kadın olan Hanzade Doğan tarafından kurulmuştur. Şirketimin bu konudaki duyarlılığından büyük gurur duyuyorum. Bölgede 38 bini aşkın kadın girişimciye ve kadın kooperatiflerine verdiğimiz desteği 5 yıldır artırarak sürdüreceğiz.
“Hepsiburada’nın desteğiyle kısa sürede satışa başladık”
Depremden en çok etkilenen illerden biri olan Hatay’da yaşayan Hepsiburada’nın kadın girişimcilerinden Neşeli Mutfak’ın kurucusu Dilek Tecirli canlı yayında düzenlediği basın toplantısında bölgede yaşananları ve Hepsiburada’nın verdiği desteği anlattı. kadın girişimcilere sunuyor. 6 Şubat sabahı facianın boyutunu anladıklarını ifade eden Dilek Tecirli, “Depremin olduğu ilk günden itibaren Hepsiburada’nın ilgi ve desteğini gördük. İnsani yardımın yanı sıra işimi de ayağa kaldırdık. Hepsiburada’da iş ortağı olduğum için çok hızlı koşuyorum Sağladıkları teknolojik ve fiziki imkanlar sayesinde tekrar sipariş alıp kısa sürede işimi yapabildim.Nasıl anlatamam. sorunsuz tekrar çalışmaktır.Bu formda dayanışma ve üretimle zamanla daha da iyiye gideceğimizi biliyorum.”
Hepsiburada “Deprem Bölgesine Ticaret ve Teknoloji Gücü” Programı
- Bölgedeki 10.000 KOBİ ve esnaf, Hepsiburada’nın teknoloji, ticaret, lojistik ve pazarlama olanaklarından iki yıl boyunca desteklenecek.
- 5 bin kadın girişimci ve kadın kooperatiflerine özel zemin verilecek.
- Hepsiburada, bölgedeki üç ilde ‘E-ticaret İhtisas Merkezi’ kuracak.
- Program kapsamında 120 bin kişiye istihdam sağlayacak Hepsiburada; 500 bin kişinin geçimine katkı sağlayacak.
- İki yıl içinde bölgeden tüm Türkiye’ye ve dünyaya toplam 10 milyar TL’lik satış hacmi oluşturulacak.
- Program aynı zamanda çocuklar, gençler ve aileler için eğitici ve sosyal temelleri de içermektedir.
Kaynak: (BYZHA) – Beyaz Haber Ajansı